Зворотний зв’язок

    Умови повернення товару

    І. Загальні умови повернення

    Продукти харчування можна повернути або обміняти лише в тому випадку, якщо вони виявилися неналежної якості. Це включає, але не обмежується, порушення термінів придатності продукту, органолептичні зауваження, а також неправильний зовнішній вигляд. У разі наявності підстав для повернення товару, просимо Вас оформити заяву на електронну пошту: [email protected]

    ІІ. У разі неправильного зовнішнього вигляду або закінчення терміну придатності:

    Можливий  розгляд претензії щодо повернення продуктів харчування у  випадку, якщо  зовнішній вигляд продукту не відповідає  нормальному/необхідному для даної групи продуктів вигляду, закінчився  термін придатності на дату продажу.

    Під час доставки товар перевіряється на комплектність, кількість і відсутність дефектів. Тому, коли ви отримуєте товар, просимо вас ретельно та уважно перевірити комплектацію, термін придатності та відсутність зовнішніх пошкоджень у упаковці. Якщо у Вас відсутні зауваження, Ви підписуєте документ про передачу товару, який буде наданий під час отримання товару. Зовнішні претензії та механічні пошкодження приймаються лише в момент доставки.

    Ми просимо вас звернути увагу на те, що тільки новий товар, який не був у використанні та не має будь-яких ознак використання (наприклад, сколів, потертостей або подряпин). При цьому, повний комплект товару, цілісність і всі компоненти упаковки, ярлики, маркування виробника, цінники, бирки та інші елементи повинні бути збережені.

    ІІІ. У разі органолептичних зауважень:

    При необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза у лабораторних умовах на виробництві (ТОВ «ЕКОР ТЗ», м. Тернопіль) , в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем гарантійних умов експлуатації товару. Експертиза організовується в триденний термін з дня одержання від споживача письмової згоди на проведення експертизи продукції. Якщо за підсумками проведення експертизи буде доведено, що недоліки виникли після передачі товару споживачеві згодом порушення споживачем правил експлуатації, зберігання і транспортування, вимоги споживача не підлягають задоволенню, а споживач зобов’язаний відшкодувати витрати на проведення експертизи.

    IV. Повернення і заміна товару

    Повернення і заміна товарів відправлених магазином ТОВ «ЕКОР ТЗ» проводиться шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службою доставки або за попереднім погодженням сторін товар може бути повернути у місці покупки (Фірмовий магазин «ЕКОР ТЗ»).

    Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню за його наявності, а в разі його відсутності – у місячний строк з моменту подання заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений строк неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншого бренду (сорту) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

    V. Повернення коштів

    Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в перебігу семи днів. Розрахунок із споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється – виходячи з вартості товару на момент його покупки.

    Зворотна відправка грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає на себе зобов’язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переводиться відправнику. Дана сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв’язатися з продавцем через будь-який зручний спосіб (телефон чи електрону адресу) та обговорити умови відправки і визначити ім’я одержувача вантажу.

    У разі коли причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе магазин.

    banner