Зворотний зв’язок

    Умови оплати і доставки

    I. Замовлення

    Обробка замовлень здійснюється з 8:00 до 17:00. Замовлення, зроблені після 17:00, будуть оброблені з 8:00 наступного робочого дня.

    Мінімальна сума замовлення становить 500,00 гривень.

    ІІ. Оплата

    Оплата відбувається після узгодження замовлення з менеджером згідно надісланого чеку на розрахунковий рахунок компанії.

    ІІІ. Доставка

    Для Вас доступні наступні способи отримання товару:

    •  поштомати та адресна доставка до відділення
    •  адресна доставка до відділення до відділення
    • фірмового магазину «ЕКОР ТЗ», за адресою: м. Тернопіль, вул. Дениса Лукіяновича, 3а.

    Доставка здійснюється по всій території України, де працюють відділення Нової пошти або Укрпошти.

    Нова Пошта

    Відправлення службою Нова Пошта здійснюється з понеділка по п’ятницю. Вартість доставки згідно з тарифами Нової Пошти.

    Укрпошта

    Відправлення службою Укрпошта здійснюється з понеділка по п’ятницю. Вартість доставки згідно з тарифами Укрпошти.

    Після прибуття замовлення у відділення Нової Пошти або Укрпошти Вам прийде SMS-повідомлення з номером накладної.

    Важливо! Згідно з умовами безкоштовного зберігання Нової Пошти та Укрпошти, відправлення зберігається на складі служби доставки протягом 5 робочих днів. Після чого відправлення автоматично повертається до відправника і повторне замовлення можливе виключно після повної передоплати товару.

    * Зверніть увагу, що наразі доставка здійснюється тільки у відкриті відділення в населених пунктах, де нема активних бойових дій або тимчасової окупації.

    IV. Правила отримання товару на відділеннях транспортних компаній

    1. Покупець або його уповноважений представник при отриманні вантажу зобов’язаний звірити кількість отриманих вантажних місць (коробок). Кількість вантажних місць в транспортному документі (накладній, розписці, розпорядженні) має збігатися з фактично отриманою кількістю.

    2. Після отримання вантажу Покупцеві або його уповноваженому представнику необхідно перевірити непошкодженість пломб (при їх наявності), оглянути зовнішню упаковку/тару вантажу на наявність пошкоджень, вм’ятин, проколів, слідів розтину упаковки та переклеювання скотча, намокання та інших недоліків, які можуть вплинути на внутрішній вміст вантажу. Сліди проникнення можуть бути майстерно замасковані.

    3. Після виконання дій, зазначених у п. 1 та 2 цієї інструкції, Покупець або його уповноважений представник на відділенні транспортної компанії зобов’язаний розкрити упаковку/тару вантажу та звірити кількість товару на відповідність з товарними документами, доданими до вантажу (перевірка на внутрішню недопоставку), а також оглянути весь товар на наявність пошкоджень незалежно від думки співробітників транспортної компанії. !!! Перевірка вмісту і цілісності упаковки може здійснювати тільки на території відділення транспортної компанії.

    4. У разі відсутності зауважень щодо кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Покупець або його уповноважений представник підписує документ про приймання. У разі виникнення претензії відносно кількості отриманих вантажних місць, обсягу, ваги, упаковки/тари та наповнення вантажу, Покупець або його уповноважений представник зобов’язаний викликати представника транспортної компанії (експедитора, кур’єра) для складання Акту про встановлену розбіжність за кількістю та якістю при прийманні товарно-матеріальних цінностей (в різних транспортних організаціях назва даного Акту може змінюватися). У разі невиконання умов п. 1, 2, 3 цієї інструкції, Компанія не відшкодовує витрачені грошові кошти та не несе відповідальності за понесені збитки.

    V. Підтримка та звортній звʼязок

    Якщо Ви зіткнулися з ситуацією, яка не описана в цій інструкції, будь ласка, зверніться до оператора +38 (067) 557-88-42; або на e-mail: [email protected]